Zrealizowaliśmy już ponad 300 tysięcy zamówień w 2015 roku.

Mamy już 2499 podziękowań od Klientów.

Najczęściej komentowane
Bukiet Letnia Łąka
132 podziękowań
Swietna kwiaciarnia,zawsze na czas,piekne kwiaty i super jakosc !
Magdalena Karkau
2014-01-20 10:06:20
Kwiatowe serce
104 podziękowań
Bardzo dziekuje kwiaty dostarczone wczesniej piękne i sprawily tyle radosci i uśmiechu
anna kuświk
2016-01-12 16:05:39
Kreator bukietu z róż
102 podziękowań
moje pełne uznanie dla Państwa. piękne kompozycje kwiatowe, super obsługa i rewelacyjne ceny!! korzystam od ponad roku i jestem zachwycona.
izabella
2008-11-04 19:23:48

Podziękowania Klientów - strona 107

  z  157
zamówiony
produkt
Różany Podarunek zobacz »
2012-05-26 16:49:27
Ewelina Wnek
Dziekuje za dostarczenie kwiatow dla mojej kochanej mamy. Jednakze musze powiedziec, ze mimo iz wybralam bukiet pod nazwa "rozany podarunek" (ktory z jakiegos dziwnego powodu nie jest juz dostepny na stronie internetowej), i ktory powinnein skladac sie z pieknych jasnych rozowych roz, okazal sie mieszanka bialo-czerwonych roz...
2012-05-26 16:49:15
aleksandra
radość Mamusi jest największym podziękowaniem i uznaniem za pełen profesjonalizm !!!Kwiaty piękne i na czas!!! dziękuję!!! polecam gorąco
zamówiony
produkt
Bukiet Letnia Łąka zobacz »
2012-05-26 16:42:30
DARIUSZ ROGUSZEWSKI
WSPANIAŁA ORGANIZACJA . JESTEM BARDZO ZADOWOLONY... BEDE WAS POLECAŁ WSZYSTKIM ZNAJOMYM.. DZIĘKUJE
zamówiony
produkt
Kwiaty Tylko Ty zobacz »
2012-05-26 16:15:20
Malgorzata Oreszczuk
Serdeczne dzięki za dostarczenie kwiatow mojej mamie. Miłe slowa dla mlodego dostawcy. Sympatyczny i nie uciekal- wszyscy boja się- od psa a wręcz bawil sie z nim. skorzystam nastepnym razem.DZIEKUJĘ. I GRATULUJE WSPÓŁPRACOWNIKÓW!
zamówiony
produkt
Bukiet Letnia Łąka zobacz »
2012-05-26 16:00:45
Joanna Dudzik
Pierwszy raz zamawialam przesylke kwiatow online. Balam sie tym bardziej, ze mieszkam w UK. Wszystko zostalo zalatwione z godnie z umowa. Piekny, swiezy bukiet zostal dzis dostarczony mojej Mamie. Dziekuje !
zamówiony
produkt
Bukiet Tęczowy zobacz »
2012-05-26 15:37:54
sylwia slabolepsza
dziekuje bardzo za tak profesjonalne dostarczenie kwiatów :) mama byla zachwycona, rowniez panem ktory dostarczyl przesylke. jeszcze raz dziekuje
zamówiony
produkt
Kwiaty Moje Natchnienie zobacz »
2012-05-26 14:58:18
Aleksandra Domachowska
Dziekuje za szybkie dostarczenie kwiatkow!!!Polecam Wszystkim
zamówiony
produkt
Kwiaty Dwa Serca zobacz »
2012-05-26 14:44:50
Szymon
Firma godna polecenia ;) Mama wzruszona na maxa.. Pierwszy raz wysłałem kwiaty za pomocą takiej firmy ale napewno nie ostatni... Zdecydowanie polecam E-kwiaty.pl
zamówiony
produkt
Bukiet Tęczowy zobacz »
2012-05-26 14:17:53
Bogusława Ścigała
Szczerze polecam. Mama zachwycona kwiatkami, a ja wzorową realizacją zamówienia.
zamówiony
produkt
Bukiet Serce dla Ciebie zobacz »
2012-05-26 14:07:46
iza pietrzak
dziekuje za pomoc w uszczesliwieniu ukochanej osoby-szybko i profesjonalnie-piekny bukiet a mama wzruszona do lez-bezcenne!polecam wszystkim!tak trzymac!
zamówiony
produkt
Kwiaty Merci zobacz »
2012-05-26 13:37:18
Dorota Marzec
Korzystam z tej usługi po raz pierwszy.Wysłałam kwiaty mamie z okazji Dnia Matki.Kwiaty dotarły w wyznaczonem terminie i zrobiły ogromne wrażenie. Mama była bardzo wzruszona. Miła i profesjonalna obsługa. Na pewno skorzystam z Waszej kwiaciarni jeszcze wiele razy.Polecam wszystkim.Pozdrawiam i życzę wielu zadowolonych klientów.
zamówiony
produkt
Serce Kobiety zobacz »
2012-05-26 13:17:56
Marzena Radomska
Jestem bardzo nie zadowolona z kwiatow, zamowilam 2 bukiety dla mamy i tesciowej na dzien matki, kwiaty wygladaja sto razy gorzej niz na zdjeciu, calkiem inne przystrojenie oraz ulozenie bukietu, nie dosc ze tyle pieniedzy zaplacone to jeszcze lipa, napewno nie skorzystam juz wiecej z waszych uslug, nie polecam
zamówiony
produkt
Kwiatowe serce zobacz »
2012-05-26 12:20:46
Ewa Szkodzińska
Dziękuje za profesjonalizm! Korzystałam wcześniej z innych kwiaciarni internetowych i byłam zawiedziona. Wybór 'eKwiaty' to był strzał w dziesiątkę! Kwiaty dostarczone na czas, Mama zadowolona! O to chodzi :-) Pozdrawiam całą ekipę eKwiatów!
2012-05-26 12:14:45
iwona dzik
Serdeczne podziekowania dla panstwa za fachowa obsluge..polecam wszystkim..Kwiaty byly tak piekne ze moja mamunia ze wzruszenia sie poplakala:) dziekuje i pozdrawiam
zamówiony
produkt
Bukiet Letnia Łąka zobacz »
2012-05-26 11:12:27
Anna Piechocka
Wielokrotnie korzystalam z roznych stron aby wyslac kwiaty mojej mamie lecz nigdy nie bylam zadowolona z obslugi a co najwazniejsze kwiatow ktore zawsze okazywaly sie byc przekwitke i stare.tym razem jednak jestem bardzo milo zaskoczona.dziekuje wiec za przesliczny bukiet swiezutkich kwiatow no i za usmiech mamy!:-D
zamówiony
produkt
Kwiaty Merci zobacz »
2012-05-25 22:40:45
AGNIESZKA KLEJSZTA
polecam wszystkim superrrrrrrrr
  z  157
Dodaj nowe
imię i nazwisko:
pole obowiązkowe
email:
pole obowiązkowe
treść:
pole obowiązkowe
po podaniu e-maila będziesz otrzymywać kody promocyjne, informacje o promocjach,
wyprzedażach, konkursach oraz nowościach e-kwiaty.pl.